FİYAT TEKLİFİ AL
Dijital Pazarlama
Sosyal Medya Reklamcılığı
Teknolojinin gelişmesi ile reklamcılık, günümüzde yeni bir hal almıştır. Geleneksel reklam yerini sosyal medya reklamlarına bırakmıştır. Yeni nesil reklamları kullanarak müşteri portföyünü genişletme, marka bilinirliğini arttırma ve satışları ivmelendirme gibi stratejik öneme sahip konularda reklam çalışması yapabiliriz. Siz de markanızı online mecralar aracılığı ile büyütmek için sosyal medya reklamlarını kullanabilirsiniz. Burada marka bilinirliği oluşturabileceği gibi, hali hazırda var olan bir markanın itibar yükseltmesi, algı yönetimi, soğuk müşterilere yönelik marka bilinirliği oluşturulması ve satışların istenilen ölçüde artırılması da mümkündür. Sosyal medya reklamlarında hedef kitleyi netleştirebilme, günün her saati istenilen oranda ve en etkili olacak şekilde yapılabilecek olmasından dolayı büyük markaların en çok kullandığı yöntemlerden birisidir. Reklam verene detaylı analizler sunması, reklamı gösterilecek kişinin demografik yapısı ve hedef kitlenin sevebileceği şeyleri gelişmiş yapay zekalar ile sunması teknolojinin en iyi yanlarından birisidir.


Facebook Reklamları 

Facebook, günlük 1.3 milyar aktif kullanıcısı ile bugün dünyanın en büyük sosyal medya platformu olma özelliğini taşır. Kullanıcıların bu platformda günlük 35 dakika harcaması da, reklam verenler için mükemmel bir ortam oluşturur. Ayrıca Facebook, Business Manager ile firmalara, bu kullanıcıları doğrudan hedefleyebilecekleri reklam kampanyaları oluşturma olanağı verir. Kullanıcıların alışkanlıkları, hobileri, ekonomik durumları ve yaş aralığı gibi seçenekler sosyal medya reklamcılığını geleneksel reklam yöntemlerine göre öne geçiren başlıca şeylerdir. Bu sürecin uzmanlık ve deneyim istediğini unutmamak gerekiyor. Evet, günümüzde sosyal medya platformları üzerinden reklam yayınlamak inanılmaz derecede kolay hale gelmektedir. 


Instagram Reklamları 

Günlük aktif 800 milyon kullanıcısı ile İnstagram, en az Facebook kadar büyük bir sosyal medya platformu olma yolunda ilerlemektedir. Bu kadar devasa bir kullanıcı kitlesi olunca da, reklam vermek için harika bir platform haline geliyor. En güzel yanı ise; İnstagram reklamları, Facebook Business Manager aracılığı ile veriliyor. Yani Facebook'ta olduğu gibi Instagram'da da etkili reklamlar oluşturabiliyorsunuz. Yalnız bu iki platforma verilen reklamlar, stratejik olarak farklılık gösterebiliyor.Sebebi ise kullanıcı kitlelerinin çok farklı olmasıdır. Facebook kullanıcılarının yaş ortalaması İnstagram kullanıcılarına göre daha büyük olduğunu unutmamak gerek. Etkili bir İnstagram reklamı vermek için, kullanıcıların 3 saniye içerisinde dikkatini çekebilecek bir reklam oluşturulması gereklidir. Çünkü günümüzde sosyal medya kullanıcılarının dikkat süreleri 3 saniyeye kadar düşmüştür. Hatta araştırmalar, Avrupa ve Amerika bölgelerinde yaşayan insanlarda bu sürenin 2 saniyeye kadar düştüğünü göstermektedir.Bu yüzden reklamlarınızda kullanacağınız görsel, metin ve sunacağınız kampanya kullanıcının dikkatini 2 saniye gibi bir sürede çekmelidir. Aksi takdirde reklam bütçenizin karşılığını alamayabilirsiniz. Nette Interactive, uzman kadrosu ile size bu konuda profesyonel destek vermek için çalışmaktadır.

 
Twitter Reklamları

Twitter reklamları; dil, lokasyon, anahtar kelime ve ilgi alanları gibi farklı yöntemlerle ihtiyaçlarınıza yönelik, hedefleme yapabileceğiniz farklı reklam modelleri sunuyor.Bu sayede henüz sizi takip etmeyen, potansiyel müşterilerinize ulaşabilir takipçi sayınızı da arttırabilirsiniz.

- Sponsorlu Gündem (Promoted Trend)

Bu reklam türleri kısa süreli kampanyalarda ve en yüksek kullanıcı sayısına ulaşabilmesi için önerilmektedir. Söz konusu reklam modelinde belirlediğiniz, #hashtag Trend Topic listesinde 24 saat boyunca en üstte yer alabiliyor.


-Sponsorlu Tweet (Promoted Tweet)

Henüz sizi takip etmemiş kullanıcılara mesajlarınızı iletmenizi sağlar. Belirlediğiniz anahtar kelimeler, kullanıcılar tarafından aratıldığında sizin hazırladığınız Tweet arama sonuçlarında gösterilir. Yayın süresi 3 aydır. Ücretlendirme etkileşim başına yapılır.

- Sponsorlu Hesap (Promoted Account)

Sponsorlu Hesap uygulaması, takipçi sayısını arttırmaya yönelik reklam modelidir. Kimi takip etmeli, bölümünde yayınlanmaktadır.

- Web Sitesi Tıklamaları (Web Site Cards)

Web sitenizin trafiğini ve web sitenizden sağladığınız satışları artırmak için en ideal reklam modeli, Web Sitesi Tıklamalarıdır.


- Uygulama Yükleme ve Etkileşim (App installs)

Uygulama Yükleme ve Etkileşim uygulaması, Twitter haber kaynağında yayınlanan reklamlar ile mobil kullanıcıları uygulamasını  indirmenize olanak sağlar.


LinkedIn Reklamları

B2B reklamcılığı için oldukça geniş bir alan sunan Linkedin, milyonlarca şirket sahibi, CEO, İK ve yöneticinin yer aldığı bir kitleye kolaylıkla ulaşmanıza olanak sağlar. Linkedin, sürdürülebilirlik çalışmaları ya da potansiyel müşterilere ulaşmak için de kullanılabilecek en uygun platformdur. Şirketler, yüksek faydayı sağlayabileceği stratejileri oluşturmak için Linkedin reklamları ile desteklenmelilerdir. Linkedin bu anlamda diğer platformlardan daha farklı bir çalışma anlayışına sahiptir.


-  Linkedin Text Ads (Metin Reklamlar)

Reklam metinlerinin, istediğiniz profesyonel kitleyi belirledikten sonra ona uygun şekilde hazırlanarak yayımlandığı reklamlardır. Ücretlendirmeleri tıklama veya gösterim başına yapabilirsiniz.


- Linkedin Sponsored Content (Sponsorlu Reklamlar)

Bu reklamlar Facebook reklamları gibi gönderiyi öne çıkartan bir reklam modellerinden biridir. Bu reklam türü ile şirket sayfanızdaki içerikleri ön plana çıkarabilir ya da yeni içerikler yaratabilirsiniz.


- Linkedin Display Ads (Display Reklamlar)

Diğer reklam modelleri ile aynı hedefleme seçeneklerine sahip olan Display reklamlarda farklı olarak, reklam alanlarının konumları ve boyutlarını belirlemek tamamen sizin elinizde. Özellikle sitelere trafik çekmek istediğinizde Linkedin Display Reklamları bu anlamda daha efektif olacaktır. 


- Linkedin Sponsored InMail (Sponsorlu Linkedin Mailleri)

Linkedin, Sponsored InMail reklam modeli sayesinde Linkedin’de yer alan 500 milyon kullanıcıya e-mail ile ulaşma fırsatı elde edersiniz. Diğer reklam modellerinde olduğu gibi Linkedin Sponsored InMail reklamlarında da hedefleme yapabilirsiniz


- Linkedin Follow Company Ads (Şirket Takip Reklamları)

Bu reklam modeli daha çok şirketler tarafından Linkedin üzerinden kişi sayısını arttırmak için tercih edilmektedir. Linkedin Follow Company Ads reklam modelinde hedef kitlelerini teşvik etmek isteyen şirketler, şirket ile eşleşmiş şekilde profillerini gösterirler.