FİYAT TEKLİFİ AL
Grafik Tasarım
Logo ve Kurumsal Kimlik
’Size özel logonuz sayesinde rakiplerinizden kolayca ayrışabilirsiniz.’’ 

Logo ve marka kimliği tasarımı; bir marka veya kuruluşu diğerlerinden markalardan farklı kılacak görsel tasarımın gerçekleştirildiği bir süreçtir. Kurum ve markalar açısından kendine has olmak hedef kitle ile bir araya gelme noktasında oldukça gerekli bir detaydır. Müşteri alışkanlıklarının belirlenmesinde ve görsel dikkatin ön plana tutularak alışveriş tercihlerini etkilemede önemli bir süreç olarak görülebilecek olan logo ve marka kimliği tasarımı sektör başarısı ile doğru orantılıdır. Uluslararası başarı yakalamış markaların adı geçtiğinde logoları hemen göz önünde canlanır. Bu durum aslında doğru yürütülmüş bir tasarım sürecinden kaynaklanır. Bir firmanın logosu ve marka kimliği tasarımları, o firmanın imzasıdır. Tüketicilerin aklında kalıcı olmak ve satın alma noktasında hatırlanabilmek için firmaların eşsiz ve kolay hatırlanabilir logolara sahip olması gerekir. Nette Interactive olarak sunduğumuz logo ve marka kimliği tasarımı hizmeti ile müşterilerimizin imajına en uygun tasarımları hazırlıyor ve markalaşma yolunda ilk adımı atmalarını sağlıyoruz. Bu noktada logo ve marka kimliği tasarımının firmalar için öneminden bahsedebiliriz. 

Başarılı Bir Logo ve Marka Kimliği Tasarımı Nasıl Olmalıdır?

Başarılı bir logo ve marka kimliği tasarımı ve doğru logo kullanımı için öncelikle firmanın faaliyet gösterdiği sektörün araştırılması gerekir. Özellikle firmaların faaliyet gösterdiği alanlar ile ilgili küçük imgelerin yer aldığı logolar son derece ilginçtir. Logolarda sadece font kullanmak akılda kalıcılığı zorlaştıran bir durumdur. Bu nedenle logolarınızın yanında mutlaka bir sembol, amblem yer almalıdır. Çünkü insanların görsel hafıza çok daha kuvvetlidir ve bu sembollerin hatırlanması daha kolaydır. Son olarak başarılı ve akılda kalıcı bir logo için kurumunuzun imajı doğrultusunda renklerin kullanılması gerektiği son derece önemlidir. 

Logo ve Marka Kimliği Tasarım Süreci

- Logo ve marka kimliği tasarım öncelikle firmaların ihtiyaçları ve özellikleri analiz edilerek bir stratejik planlama hazırlanır.
- Hazırlanan bu plan kapsamında müşteri için en uygun renk ve tasarımların kullanıldığı logo tasarımı çalışmalarına başlanır.
- Logolar 6-7 farklı tasarım ile onay için müşteriye sunulur.
- Müşteri istediği revizeleri bize iletir ve tekrar tasarım hazırlanarak müşteriye sunulur.
- Son onay alındıktan sonra müşterinin talebi varsa kurumsal kimlik çalışmaları hazırlanır ve logo teslime hazır hale getirilir.