FİYAT TEKLİFİ AL
Web Tasarım/ Yazılım
Landing Page
Landing Page, belirli bir hedef kitleye veya ürüne özel tasarlanmış, özellikle dijital pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak ve dijital dönüşümü arttırmak için oluşturulmuş sayfalara verilen isimdir. Landing Page çalışmalarının ana amacı ziyaretçilere bir aksiyon aldırmak olduğu için; bir form doldurma, bir listeye üye yapma, bir doküman indirme, bir video izleme ve bir satın alma gibi geri dönüşüm sağlayan aksiyonlar bulunmalıdır.

Başarılı Landing Page Özellikleri


Hız

Özellikle Google'ın son yaptığı düzenlemelere dikkat edecek olursanız, dijital alanda hız çok önemli bir faktördür. Sayfa hızlı yüklenmeli, ziyaretçiye bu noktada vakit kaybettirmemelidir.

Uyumluluk

Landing sayfasının mobil, tablet ve olabilecek bütün cihazlarla uyumlu olması önem taşımaktadır. Mobil trafik oranı %70 olan bir kampanyada mobil uyumluluk bulunmamakta veya eksik uyumluluk bulunmaktaysa kampanyanın asıl hakettiği başarıyı yakalamasını beklememelisiniz.

Tasarım

Oluşturulacak sayfanın ziyaretçinin dikkatini çekmesi, kullanıcı deneyiminin doğru tasarlanması ve arayüz tasarımının doğru kurgulanması dönüşümü arttırmak için dikkat edilmesi gereken hususlardandır.

İçerik

Ziyaretçiyi tanımanız ve neyle karşılaşmak istediğini bilmeniz her şeyden önemlidir. Sayfa kurgusu bu noktada büyük önem kazanır. Ziyaretçinin karşısına çıkacak video, görsel içerik ve yazı iyi planlanmalıdır.


Strateji

Tasarım, içerik ve reklamlarda verilen mesaj birbiriyle paralel ve uyum içinde olmalıdır. Markanın kurumsal kimliğiyle uyumlu hareket etmek her zaman pozitif olarak sonuç verecektir.


Analiz

Sayfanın geri dönüş oranının takibi, A/B testleri, ısı haritaları oluşturmak ve hatta gerekli olduğunda göz testleri yapıp bu bilgiler ışığında sayfada düzenlemeler yapılmalıdır.